"همه چیز از همه جا"
دانستنی های جالب 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس ehsan81.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید
سکنجبین از عسل و سرکه ساخته می‌شود که مصرف آن نفوذ غذا به سلول‌های بدن از جمله سلول‌های کبد را افزایش می‌دهد. 
 
 مصرف آب برای افراد گرم مزاج و کسانی که معده گرمی دارند مانند کودکان مفید است ولی کسانی که سرد مزاج هستند مصرف آب همراه با غذا موجب افزایش سردی معده آنها می‌شود. 
 
کارشناسان تغذيه مي‌گويند مصرف زیاد آب همراه با غذا موجب افزایش سردی معده می‌شود و اگر این اصول رعایت نشود سبب آسيب به معده مي‌شود. 

 

  
به گفته‌ي کارشناسان تغذيه مصرف آب همراه با غذا موجب اختلال در هضم غذا می‌شود همچنین باید 2 ساعت قبل از غذا آب مصرف کرد تا در هضم غذا اختلالی ایجاد نشود. 
 
شربت سکنجبین یکی از بهترین نوشیدنی‌ها در "طب سنتی" است که دافع صفراست و صفرای اضافی بدن را خارج می کند سکنجبین از عسل و سرکه ساخته می‌شود که نفوذ غذا را به سلول‌های بدن افزایش می‌دهد.

موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:سکنجبین,خواص درمانی, ] [ 20:0 ] [ احسان ]

زردچوبه جزء ادویه‌های معروفی است که بدن را از بسیاری از بیماری‌ها محافظت می‌کند و سلول‌های سرطانی را در بدن متوقف می‌کند.

 
بررسی‌ها نشان می‌دهند استفاده کردن این ادویه پر خاصیت در مغز باعث بهبود و افزایش عملکرد مغز می‌شود و قدرت یادگیری ذهن را برای مسائل درسی و ریاضی در کودکان افزایش می‌دهد.
 
گفتنی است، آلزایمر و فراموشی از دیگر مشکلات شایع مغزی است که در سالمندان بیشتر است، از این رو با اضافه کردن مقدار زیادی از این ادویه در هر وعده غذایی سالمندان می‌توان روند پیری را کاهش داد و آلزایمر و فراموشی را به تاثیر انداخت.
 
نتایج مطالعات نشان می‌دهند زردچوبه باعث "افزایش جریان خون" در مغز می‌شود و از قدیم به علت خاصیت‌های دارویی زیادی که دارد از آن برای کاهش درد مفاصل و درد‌های استخوانی نیز استفاده می‌کردند.

 


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، مغز انسان، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:زردچوبه,احسان کلاته, مغز, ] [ 18:53 ] [ احسان ]

۱) اگر همه ی چشمک زدن های عمرتان را جمع کنید و همه ی آنها را یکجا به کاربرید ۱٫۲ سال تاریکی مطلق خواهید دید.

۲) با کربن موجود در بدن انسان می توان حدود ۹۰۰۰ نوک مداد درست کرد.

۳) دست خط بد دکترها سالیانه باعث مرگ ۷۰۰۰ نفر در جهان می شود.

۴) انسان تنها پریماتی است که در کف دستانش رنگدانه ندارد.

۵) از سی سالگی انسان شروع به کوچک تر شدن می کند.

۶) وزن اسکلت انسان بالغ سیزده تا پانزده کیلوگرم است.

۷) یک اینج مربع از پوست دارای ۶۲۵ غده ی عرق است.

۸) کلیه هایمان روزانه ۷۰۰ لیتر خون را تصفیه می کنند.

۹) یک انسان به طور میانگین دو سال پای تلفن است.

۱۰) وزن مخچه ی انسان ۱۵۰ گرم میباشد.


موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:12 ] [ احسان ]

اولین پست در سال 1393 :

اگر شما هنوز 20 سالتان نشده، یا اینکه فرندی دارید که در سنین نوجوانی است، این مطلب بدردتان می‌خورد. اگر در خانواده‌ای زاده شده‌اید که همه‌ی اعضای آن قدی کوتاه یا متوسط دارند، و شما دوست دارید قدتان از میانگین بقیه‌ی فامیل بلندتر باشد، پس ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید. ورزش هایی که قد شما را بلند تر می‌کنند

طبیعی‌ترین و بی‌خطرترین راه حل برای بلند تر کردن قد، این است که به سراغ ورزش‌هایی بروید که به بلند کردن قد شهرت دارند. در ادامه با برخی از این ورزش‌ها آشنا خواهید شد.

شنا

به غیر مزایای دیگر شنا که همه‌ی ما به آن آگاه هستیم، شنا کردن به بلند شدن قد هم کمک می‌کند! شنایی که اختصاصا مد نظر ماست، شنای پروانه است. چرا که بیشترین کشش را در بدن ایجاد می‌کند. پس اگر فقط با انواع عمومی شنا آشنا هستید، بهتر است شنای پروانه را نیز یاد بگیرید!

تمرینات کششی

تمرینات کششی نه تنها برای سلامتی شما مفیدند، بلکه برای بدست آوردن استیل بدنی خوب و البته بلند تر شدن قدتان هم خوب است. نه تنها وقتی تمرینات کششی انجام می دهید قدتان بلندتر خواهد شد، بلکه عضلات بدنتان نیز سفت و در هم تنیده خواهد شد.

ضربات پا

بله! شما می‌توانید با ضربات پا، قدتان را بلند تر کنید! شاید بخواهید کیک بوکس تمرین کنید، شاید هم ترجیح دهید فقط با پاهایتان لگد بزنید. وضعیتی که رانتان هنگام لگد زدن پیدا می‌کند، با توجه به کششی که در عضلات ران و استخوان پاهایتان ایجاد می‌شود، قدتان می‌تواند چند سانتی‌متری بلند تر شود.

دوچرخه سواری

این ورزش هم بدلیل اینکه به ترشح هورمون‌های رشد به داخل خون کمک می‌کند، می تواند در بلند تر شدن قد شما موثر باشد! در واقع این هورمون‌ها هستند که عامل اصلی رشد و تکثیر سلولی به حساب می‌آیند. مشابه موارد قبلی، دوچرخه سواری باعث خواهد شد تا عضلات و استخوان های شما کشیده تر شوند، مخصوصا عضلات و استخوان های پاهایتان.

بسیار خب، اگر هنوز استخان‌هایتان نرمی دارند، به این معنی که اگر حداکثر در اوایل 20 سالگی خود هستید، فعالیت‌هایی که گفته شد می‌توانند استیل بدنی و قدتان را بهبود ببخشند. علاوه بر آن، تناسب اندام و سلامتی جسمی برتری نیز بدست خواهید آورد. به فکر باشید.


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:ورزش,شنا,قد,دوچرخه, ] [ 13:53 ] [ احسان ]

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد بادمجان جزو سبزیجاتی پرمصرف در سبد خانواده ها به شمار می رود که هنگام خرید آنها باید نهایت احتیاط را به کار گیرید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛بادمجان جزو سبزیجاتی است که کشاورزان از چیدن و برداشت آن قبل از نارس بودن و در زمان رشد باید جدا جلوگیری کنند در غیر این صورت جان افراد زیادی را به خطر می اندازند.
 
بررسی ها نشان می دهند، در بادمجان نوعی سم خطرناک موجود است که برای تشخیص آن می توانید قبل از آنکه بادمجان خریداری کنید اگر قسمتی سبز و یا بسیار سخت در بادمجان دیدید آن ناحیه جزو قسمت هایی است که در صورت مصرف دچار مسمومیت های حاد خواهید شد و زمینه برای رشد سلول و "تومورهای سرطانی" در بدن شما فراهم می شود.
 
گفتنی است، بادمجان اگر چه فواید بیشماری دارد و جزو سبزیجاتی به شمار می آید که نقش ویژه ای در تقویت روده و معده و بر طرف کردن یبوست و مشکل های گوارشی دارد اما پزشکان توصیه می کنند بهتر است قبل از پوست کندن بادمجان 5 دقیقه آن را در آب بجوشایند تا مواد سمی زیر پوست آن خارج شود سپس آنها را مصرف کنید و مصرف نوع آب پز آن بسیار مفیدتر از سرخ کردن آن است.

موضوعات مرتبط: پزشکی، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:بادمجان,سم, ] [ 19:25 ] [ احسان ]


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:عید نوروز,اسب, ] [ 14:12 ] [ احسان ]

1- رنگ پوست شما را چهار لایه رنگی می‌سازد
2- دنیا می‌تواند با شما بخندد

3- مغز بزرگ جای دندان‌ها را کم کرده است

4- مژک‌ها مایع مخاطی را جابه‌جا می‌کنند

5- بیشتر غذایی که می‌خورید صرف فکر کردن می‌شود

6- استخوان‌ها می‌شکنند تا به ماهیچه‌ها و سلول‌های عصبی کلسیم برسد

7- حالت بدن روی حافظه تاثیر می‌گذارد

8- در شکمتان اسیدی خورنده و خطرناک حمل می‌کنید

9- پوست، پوششی شگفت‌انگیز است

10- مقاومت بدن در برابر سرما و گرما

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:32 ] [ احسان ]

با رعایت 10 نکته زیر میتوانید پوست بهتری داشته باشید و جوانتر بنظر بیایید

1 – هفته ای یکبار پوستتان را عمیقأ تمیز کنید برای این کار یک قاشق شکر که بهتر است از نوع تیره رنگ باشد را با یک قاشق ماست و نصف قاشق روغن کنجد مخلوط کنید و صورت

تان را با آن ماساژهای دورانی بدهید تا پوستتان کاملأ تمیز شود .
2 – هر روز کرم ضد آفتاب 30 اس پی اف به بالا بزنید و توجه داشته باشید که آنرا نیم ساعت قبل از اینکه در مقابل آفتاب قرار بگیرید باید بمالید .

3 – آب زیاد بنوشید تا هم سیستم های داخلی بدن تمیز شود و هم پوست دچار خشکی نشود .

4 – هر بار بعد از آفتاب گرفتن جوشانده بابونه و گلاب سرد روی پوستتان اسپری کنید تا پوست تازه و شداب شود .

5 – هر وقت پوستتان دچار خشکی میشود با کمی کره خالص آنرا چرب کنید . 


دوستان بی زحمت برای ادامه ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید.


موضوعات مرتبط: پوست و مو، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ] [ 20:7 ] [ احسان ]

 ما باید بدانیم که پوست ما فقط در صورتی نرم، قابل‌ارتجاع، درخشان و زیباست که مقدار آب طبیعی‌اش حفظ شود.
در حالت طبیعی یک حرکت مداوم آب از لایه‌های عمقی پوست به سمت لایه‌های سطحی وجود دارد و هنگامی که پوست به هر علتی اعم از عوامل داخلی یا خارجی نتواند این میزان آب را حفظ کند با پوستی خشک مواجه می‌شویم.

عوامل خارجی مانند مواجهه با آب‌وهوا یا باد گرم و شستن بیش از حد پوست که باعث از بین رفتن لایه‌های چربی محافظ می‌شود، پوست را خشک می‌کند.

افرادی که در مواجهه بیشتر با موادشوینده و پاک‌کننده هستند مانند جراحان، تکنیسین‌های آزمایشگاه‌ها و خانم‌های خانه‌دار و بچه‌دار، استعداد خشکی پوستشان بیشتر است.
در واقع برخی از این عوامل خارجی می‌توانند به گونه‌ای بدن را تحت‌تاثیر قرار دهند که عوامل داخلی مربوط به توانایی پوست در نگهداری رطوبتش را تحریک کنند.


بقیه در ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: میوه ها و سبزیجات، پوست و مو، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:آلوئه ورا,پوست, ] [ 11:15 ] [ احسان ]
[ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:43 ] [ احسان ]

خوردن با عجله و سریع یکی از راه های تخلیه هیجان و عصبانیت برای بعضی از افراد است که این امر موجب پدیدار شدن "مشکلات روانی" بسیاری می شود.

 

 بعضی از افراد هنگام عصبانیت کم اشتها می شوند که در مواقع عصبانیت، "استرس" و تنهایی برای تخلیه هیجانات و عصبانیت تند تند غذا می خورند که یکی از مهمترین مشکلاتی را که "چاقی" نام دارد به وجود می آورد. 

 

گفتنی است، تند غذا خوردن در وعده های غذایی هنگامی که عصبانی هستند یک واکنش رفتاری است و به همین دلیل به افراد توصیه می شود هنگام عصبانیت "غذاهای کم کالری"  مانند سبزیجات و میوه های سفت و جویدنی نظیر هویج و خیار مصرف کنند.

 

باشگاه خبرنگاران


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 19:53 ] [ احسان ]

بادام به دلیل "آنتی اکسیدان‌ها"، پروتئین و فیبر بالایی که دارد منبع خوبی از یک غذای کامل برای افراد به شمار می‌آید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد یبوست از مشکلات شایعی است که افرادی که قصد لاغری و کاهش وزن را دارند با آن روبرو می‌شوند اما مصرف بادام در طول "دوره کاهش وزن" می‌تواند یبوست را برطرف کند ودردها را تسکین دهد.

گفتنی است بادام تلخ دارای اسید سیانیدریک است لذا از آن نباید در حد زیاد استفاده کرد از این رو تنها مجاز به مصرف 30 عدد از آن هستیم.

گفتنی است در میان تنقلات و آجیل‌ بادام و پسته اگر به صورت صحیح و قبل از وعده‌های اصلی غذایی مصرف شوند می‌توانند چربی‌های بدن را بسوزانند.

قبل از وعده‌های صبحانه، ناهار و شام باید 10 عدد بادام میل کنید در این صورت چربی غذا از یبن می‌رود و بدن بعد از مصرف غذا شروع به کالری سوزی می کند و "متابولیسم بدن" افزایش می‌یابد.


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, ] [ 20:17 ] [ احسان ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

© 2014 PHP Solutions


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
در این وبلاگ برای شما بازدیدکنندگان محترم مطالبی جالب و زیبا نمایش داده می شود که بنده امیدوارم شما از این مطالب خوشتان بیاید.
به علت بروز بودن، لطفا به صفحات دیگر هم مراجعه کنید.
در ضمن ما مطالب را از سايت ها و خبر گذاري ها برداشته شده و با كمي ويرايش به نمايش شما عزيزان گذاشته مي شود.
لطفا هميشه براي جزييات بيش تر به ادامه مراجعه نماييد. مدير وب : احسان كلاته
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 3328
بازدید کل : 481906
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


كد زير را در قسمت تنظيمات وبلاگ خود قرار دهيد
. .

.
.

.

کد هدایت به بالا

. . .