"همه چیز از همه جا"
دانستنی های جالب 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس ehsan81.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

عاشورای حسینی تسلیت باد.

 

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 13:52 ] [ احسان ]

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهند "خرمالو" میوه ای بسیار شیرین است که از میوه های پاییزی به حساب می آید و سرشار از "مواد مغذی" مثل "ویتامین ها" و "آنتی اکسیدان ها" است. 

بررسی ها نشان می دهند خرمالو به دلیل "منگنز" و "پتاسیم" که دارد می تواند "رادیکال های آزاد" را از بیان ببرد.این میوه به دلیل داشتن "ویتامین B" و "اسیدفولیک" برای دختران و خانم ها بسیار مفید است و می تواند میزان خون موجود در بدن آن ها را کنترل کند و به یک سطح معینی برساند. 
 
مطالعات نشان می دهند خرمالو می تواند از "سرطان پوست" جلوگیری کند و تمام مشکلات و آسیب های پوستی را درمان کند.

موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:خرمالو,سفیدی مو, ] [ 21:3 ] [ احسان ]

مغز براي ادامه فعاليت هاي خود به قند نياز دارد كه اين ميزان قند مي تواند از "سلول هاي مغزي" محافظت کرده و به آنها كمك كند تا راحت تر به عملكرد خود ادامه دهد.  

گفتني است انيشتين از افرادي بوده كه علاقه زيادي به مصرف "شيريني جات" داشته به طوري كه حتي قبل از خواب نيز عادت داشت تكه اي شيريني و كيك مصرف كند بعد به خواب برود. 
 
به عقيده انيشتين ماده ي ضروري براي "افزايش هوش" و "قدرت ذهن" "گلوكز" است. 
 
حبوبات و ميوه ها سرشار از قند هستند به همين دليل مي توانند ميزان "گلوكز خون" را تنظيم و مغز به خوبي از آنها استفاده كند. 
 
البته به علت كم تحركي افراد امروزه مصرف بيش از حد مواد قندي توصيه نمي شود از اين رو افراد بايد با احتياط اين مواد را مصرف كنند.
yjc.ir

موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, ] [ 20:20 ] [ احسان ]

جالب است بدانید افرادی که عادت دارند فست فود مصرف کنند نباید آن را به یکباره کنار  بگذارند زیرا دچار "ریزش موی" شدیدی خواهند شد بلکه باید با راه های ساده مضرات آن ها را کاهش دهند.

 
"خوردن آب" به مقدار زیاد، "سبزیجات" و گاهی اوقات "نفس کشیدن های عمیق" می تواند "سوخت و ساز" بدن را بعد از مصرف این غذاها افزایش دهد و به نوعی از ضررات بیشمار آن کمی راحت شویم و یا چاق نشویم.
 
خوردن آب زیاد و نفس های عمیق می تواند "چربی های مغز" آن را از  بین ببرد و اگر فعالیت کافی داشته باشیم می توانیم به درستی خطر مرگ ناشی از فست فودها را تا 60 درصد از بین بیریم.

موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، مغز انسان، پزشکی، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:فست فود,ضرر, ] [ 19:22 ] [ احسان ]

آيا تا به حال خوردن بستني را در فصول پاييز و زمستان تجربه كرده ايد؟ اگر بر اين باوريد که خوردن بستني در پاييز و زمستان باعث سرماخوردگي مي شود، سخت در اشتباهيد.

بستني در فصول سرد سال كرختي و خستگي را كاهش داده و فوايد بيشتري نسبت به استفاده از آن در ساير فصول دارد.
 
خوردن بستني در سرما به ويژه در پاييز و زمستان باعث به تعديل رساندن درجه حرارت بدن خواهد شد و مي تواند به عنوان خوراكي براي روزهاي سرد سال براي كودكان حساب كرد.
 
بستني اگر از روي اصول و با اندازه مصرف شود، مي تواند فوايد زيادي براي كودكان باشد و مادران حتماً بايد قبل از خريد بستني از شير تازه و سالمي كه در تهيه آن استفاده شده است، آگاهي يابند.
 
بستني زمستاني به دليل كالري كمي كه دارد، مي تواند به عنوان يك ميان وعده مناسب براي كودكان به كار رود و غذايي خوشمزه براي كودكان و نوجوانان به حساب مي آيد.
 
باشگاه خبرنگاران
 
 

موضوعات مرتبط: روانشناسی، پزشکی، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:بستنی,زمستان,پاییز,سرد,سرماخودگی, ] [ 10:15 ] [ احسان ]

برسي هاي جديد دانشمندان نشان مي دهد دفعه بعد که خواستيد پول خريدهايي را که کرديد حساب کنيد با پول نقد به جاي کارت اعتباري اين کار ار انجام دهيد.

دانشمندان دريافتند كه استفاده از كارت هاي اعتباري به جاي پول نقد منجر به خريد موادغذايي ناسالم مي شود.
 
دانشمندان با انجام آزمايشاتي روي 6000 خانوار و تحليل بيش از 1000 نوع موادغذايي خانوارها دريافتند خانوارهايي كه براي خريد مايحتاج خود از پول نقد استفاده مي كنند از وضعيت سلامتي سالم تري برخوردار هستند.
 
گفتني است پرداخت محصول با پول نقد باعث كاهش شانس افراد از پشيماني بعد از خريد خواهد شد و افراد هنگامي كه با كارت اعتباري پول محصولي را پرداخت مي كنند شانس پشيمان شدنشان افزايش مي يابد .
 
نتايج مطالعات همچنين نشان مي دهند كارت هاي اعتباري باعث مي شوند افراد خريدهاي ناسالمي انجام دهند و با اين كار سلامتي خود را به خطر بيندازند در نتيجه دچار چاقي نيز خواهند شد.
 
بررسي ها همچنين نشان مي دهند استفاده كنندگان از كارت هاي اعتباري براي خريد هر محصولي 20 در صد بيشتر از استفاده كنندگان از پول نقد دچار چاقي و اضافه وزن هستند
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: پزشکی، تحقیق دانشمندان، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:کارت اعتباری,پول نقد,چاقی, ] [ 10:13 ] [ احسان ]

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند صبح ها می توانید بلند بلند از ته دل بخندید تا بتوانید روزی بدون دغدغه، با آرامش و بدون هیچ مشکل و نگرانی را بگذرانید.

خندیدن در صبح بعد از بیدار شدن از خواب و قبل از خواب شبانه باعث می شود سلامتی افراد به میزان 40 درصد افزایش یابد. 

 
بررسی ها نشان می دهند خندیدن باعث به گردش در آمدن خون در سیستم بدنی شده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. 
 
گفتنی است اگر حتی صبح و شبها سوژه های خنده داری براي خندیدن پیدا نکردید با یادآوری اتفاقات خنده دار روزمره خودتان را به خنده بیاندازید. 
 
نتایج مطالعات همچنین نشان می دهند دانشمندان با انجام آزمایشاتی دریافتند خندیدن از ته دل می تواند حتی بسیاری از بیماری های صعب العلاج را بهبود بخشد.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، تحقیق دانشمندان، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:بهترین,خندیدن, ] [ 10:11 ] [ احسان ]

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند نعنا از گیاهانی است که نمی تواند اشعه ماورا بنفش را از خود عبور دهد.

نعنا گیاهی است که جزو خوراکی های پر طرفدار در میان سبزی هاست.

نعنا اثرات درمانی زیادی دارد و پزشکان توصیه می کنند افراد حتما آن را در وعده های غذایی خود و در میان سبزی خوردن خود جای دهند.

متخصصان پوست هم چنین بر این باورند جوشانده های گیاهی نعنا و مالیدن آن بر روی پوست به طور مداوم می تواند به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی به کار رود.

نعنا به دلیل دارا بودن ماده ی منتول می تواند از مضرات آفتاب و آب و هوای گرم بر روی پوست جلوگیری کند.


 

باشگاه خبر نگاران


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، تحقیق دانشمندان، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:http://cdn,yjc,ir/files/fa/news/1392/5/17/1411748_352,jpg, ] [ 9:6 ] [ احسان ]

سفیدی دندان ها به واسطه انواع خوراکی و سیگار و قهوه در معرض خطر قرار دارند. اگر مدام قهوه یا چای می نوشید و سیگار هم می کشید، پس خیلی نباید تعجب کنید چرا دندان هایتان زرد و لثه هایتان زشت شده اند. احتمالا یا از خمیردندان های سفیدکننده استفاده می کنید یا هرچند وقت یکبار نزد دندانپزشک می روید و جرم گیری می کنید. اما راه های ساده تری هم برای سفید کردن دندان وجود دارد. چه کار ساده تر از خوردن میوه و سبزیجات خوش طعم؟ بله، خوراکی ها زیر را میل و دندان های خود را سفید کنید.

 
توت فرنگی
آجیل و دانه های خوراکی
سیب
جوش شیرین
جعفری و هویج
بروکلی
آب
پنیر
پرتقال
گلابی
شیر و ماست

جزییات را در ادامه بخوانید
 
منبع: برترين ها

موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، میوه ها و سبزیجات، خوراک، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:دندان, ] [ 8:56 ] [ احسان ]

کنجد یکی از منابع بسیار مفید برای جذب آهن، روی و کلسیم به حساب می آید و افرادی که به  مصرف شیر رغبت ندارند می توانند از کنجد برای تأمین کلسیم استفاده کنند.

بررسی ها نشان می دهند مصرف کنجد نه تنها موجب افزایش کلسترول خون نمی شود بلکه موجب کاهش کلسترول بد خون هم شده و مخلوط کردن کنجد با سایر غذاها موجب افزایش بازدهی آن می شود.
 
گفتنی است بعضی ها معتقدند بعد از خوردن شیر دچار نفخ می شوند و بدنشان با شیر سازگار نیست اما این باور کاملا نادرستی است زیرا شیر بلافاصله بعد از ورود به معده به دلیل واکنش های پیچیده ای که در معده ایجاد می شود کمی احساس نفخ خواهید کرد اما این احساس کاملا موقتی است و با مصرف مداوم شیر و هر روز یک لیوان به تدریج این عادت را از بین می برد.

موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:شیر,کنجد,نفخ, ] [ 13:14 ] [ احسان ]

بستنی به دلیل لاکتوزی که دارد در دستگاه گوارش  راحت تر تجزیه شده و از شیر بسیار سبک تر است.

بررسی ها نشان می دهند از آن جا که کالری نقش مهمی در جلوگیری از چاقی دارند برای جلوگیری از چاق شدن باید از کالری بستنی آگاه شد.
 
بستنی باعث آزاد شدن سروتونین در مغز می شود که این ماده تاثیر خوبی بر احساسات فرد می گذارد و از افسردگی جلوگیری می کند.
 
پزشکان توصیه می کنند هر چند وقت یکبار بستنی برای کودکان خود خریداری کنید زیرا بستنی به نوبه خود سوخت و ساز کالری های اضافی را انجام می دهد اما نباید بیش از حد بستنی مصرف کرد زیرا مصرف زیاد آن در کودکان باعث بالا رفتن قند خون شده و دیابت را به دنبال خواهد داشت.
 
yjc.ir

موضوعات مرتبط: خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:بستنی, ] [ 9:58 ] [ احسان ]

اگر در خانواده تان سابقه ابتلا به دیابت دارید مراقب باشید! شما تنها در معرض ابتلا به نوسانات قند خون نیستید بلکه ممکن است زودتر از آدم های دیگر به اختلال حواس دچار شوید.


قند خون با آلزایمر ارتباط مستقیم دارد و سکته قلبی و آسیب دیدن کلیه ها تنها عواقب بیماری قند خون نیست بلکه این بیماری فراگیر زوال عقل را به وجود آورد.

گفتنی است، بالا رفتن قند خون در دوره ای کوتاه هم می تواند خطر ابتلا به آلزایمر را چندین برابر کند.

نتایج مطالعات نشان می دهند دانشمندان با انجام مطالعاتی روی افراد بالای 65 سال دریافتند افرادی که میزان قند خونشان بالا رفته بود به آلزایمر هم دچار شده بودند.

yjc.ir


موضوعات مرتبط: پزشکی، تحقیق دانشمندان، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:آلزایمر, ] [ 9:56 ] [ احسان ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

© 2014 PHP Solutions


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
در این وبلاگ برای شما بازدیدکنندگان محترم مطالبی جالب و زیبا نمایش داده می شود که بنده امیدوارم شما از این مطالب خوشتان بیاید.
به علت بروز بودن، لطفا به صفحات دیگر هم مراجعه کنید.
در ضمن ما مطالب را از سايت ها و خبر گذاري ها برداشته شده و با كمي ويرايش به نمايش شما عزيزان گذاشته مي شود.
لطفا هميشه براي جزييات بيش تر به ادامه مراجعه نماييد. مدير وب : احسان كلاته
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 319
بازدید ماه : 3335
بازدید کل : 481913
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


كد زير را در قسمت تنظيمات وبلاگ خود قرار دهيد
. .

.
.

.

کد هدایت به بالا

. . .